A l'anterior post parlarem dels cupons de descompte que s'adapten molt bé a ofertes exclusives i personalitzades.
En aquest post parlarem sobre un tipus d'oferta que no té perquè oferir descomptes sobre el preu final sino un conjunt de serveis vinculats a un preu atractiu. Aquests són els paquets d'oferta.
L'eina del nostre PMS-Channel Manager es composa d'un calendari per configurar els preus i restriccions que ha de tenir el paquet segons dates de l'any i propietat. D'aquesta manera el mateix paquet podrà tenir varietat de preus segons temporada de l'any.
També hi ha un espai que és per poder definir i explicar de què es tracta aquest paquet d'oferta. Per una part, hi haurà un espai per posar un text a mode resum i, per altra part, un espai per l'explicació concreta que és quan el client vol veure més i entra en el detall del paquet.
Quan configureu aquest tipus d'ofertes en el nostre PMS-Channel Manager hi ha l'opció de publicar-ho directament a la vostra web pròpia. D'aquesta manera si un client es passa per la vostra web i mira de reservar veurà els paquets publicats i si encaixen amb el que busca. En definitiva, és una manera d'arribar més enllà dels clients que ja coneixem i que mimem amb ofertes exclusives.
Una altra manera de comunicar-ho és via les xarxes socials on podem pujar una publicació amb les característiques del paquet d'oferta. D'aquesta manera estem donant a conèixer aquests serveis a aquelles persones que encara no han entrat a la nostra web però ens veuen per les xarxes socials.
En el cas dels paquets d'oferta no hi ha la possibilitat de personalitzar tant o de fer-ho molt exclusiu perquè aquests queden publicats a la web. Els veuràn totes les persones que visitin la web. Per això creiem que són ofertes més enfocades a un públic general, per atraure nous clients, i no tant per grups concrets.
En el pròxim post parlarem de les diverses maneres que hi ha al PMS-Channel Manager per difondre qualsevol tipus d'oferta i descompte.