Check-in i Check-out online

dimarts, 23 de març de 2021

Check-in i Check-out online

El 2020 ha accelerat algunes tendències que abans de la pandèmia només s'estaven començant a dibuixar en el nostre mapa social. Ara podem dir que estem més que familiarizats amb elles, adaptats i inclús les donem per fet.

Algunes d'elles són el teletreball, la flexibilitat horaria, les compres online i l'ús de les tecnologies per tot tipus de tràmits. Però si ens enfoquem en el sector turístic, estem veient com la sútil tendència de deslocalització del check-in i check-out ja s'ha convertit en un hàbit.

En aquest post us volem ensenyar l'última versió de la nostra App d'hostes, una eina que facilita el check-in i check-out online i de la qual estem molt orgullosos i convençuts de que us podrà ajudar molt en el vostre dia a dia.

Us presentem l'App d'hostes!


Aquesta és la pàgina principal on el client podrà veure tota la seva informació referent a la seva reserva. Podrà accedir a l'informació sobre l'estada, les seves dades de clients, registrar als demés hostes de la reserva, veure els imports de l'estada així com el que està pendent de pagar. També podrà accedir al contracte on apareixerà el text sobre les condicions de contractació de l'establiment i el que podrà revisar i firmar.

Finalment, en l'apartat 'Informació per l'estada' l'hoste podrà veure diferents textos informatius que l'anfitrió haurà facilitat. Tots ells són per proporcionar al client informació sobre l'estada i sortida de l'establiment i/o durant l'estada. Això pot ser molt útil per reduïr el número de mails enviats a l'hoste, cosa que a vegades els agobia i com a conseqüència es perd la seva atenció. Al tenir tota la informació sempre a l'app, l'hoste pot consultar el que desitji quan realment ho necessiti.

A part, també tenen xat de l'aplicació per poder estar en contacte amb l'anfitrió.

Com pot servir aquesta aplicació pel check-in i check-out online?

  • Registre d'hostes. Els clients podràn registrar la seva informació des del moment en que reserven i se'ls facilita accés a l'extranet. D'aquesta manera, l'establiment tindrà la informació d'hostes llesta per enviar-la a la policia.
  • Pagos. A l'extranet apareixerà el pagament total de l'estada, el que s'ha pagat i el que falta per pagar. Quan hagi algun pagament pendent hi haurà un botó per efectuar-lo mitjançant la tarjeta de crèdit, transferència bancària o Paypal.
  • Contracte. El document amb les condicions de contractació de l'establiment turístic també estarà visible i el client podrà llegir-lo tranquilament i afegir la seva firma dibuixantla amb el dit.

Amb aquests tres pasos, el client ja podrà accedir a l'apartament sense necessitat de passar per recepció. El mateix en el moment de sortida ja que l'únic que estaria pendent de revisar seria els possibles danys i el retorn del dipòsit, que al tenir les dades personals i bancaris del client ja serveix de garantia.

Per últim, i per acabar de completar un procés de check-in i check-out completament online es pot comptar amb els panys electrònics. D'aquesta manera tampoc és necessari entregar una clau física sino que es pot obrir des del móvil.

A Icnea disposem d'integració amb Tesa, STAYmyway, Akiles, Salto i BTV.

Vols més informació?

Registra't per una prova gratuïta de 30 dies i comença a explorar el poder del PMS d'Icnea.

Demana una demo
demo icnea pms