dimarts, 3 de novembre de 2020

Reyvoos: La primera i única plataforma tot inclòs en un per gestionar reviews per lloguer vacacional de curta estada

Els comentaris, en qualsevol negoci, proporcionen un valiòs feedback (positiu o negatiu) sobre un servei o producte, de qui ja l’ha utilitzat per ajudar als que encara estan en fase de decidir. Els lloguers de curta estada no són una excepció, un comentari de part d’un client pot servir de confirmació social sobre per què un client potencial hauria de fer clic al botó “reservar ara”. 


Una crítica autèntica tranquilitza i confirma l’elecció augmentant les possibilitats de convertir a un possible client en client confirmat eliminant qualsevol dubte sobre el fet que, inclús en el cas dels lloguers curts, les crítiques són una part vital del procés de reserva. Segons un informe publicat de Spiegel Research Centre, casi el 95% dels consumidors llegeixen les crítiques abans de decidir si adquirir o no un servei o producte, i fer-ho públic pot augmentar les vendes fins a un 270% (tots apreciem el que els clients anteriors tenen que dir sobre el producte, independentment de si és un comentari positiu o una crítica.

Les crítiques dels hostes són llavors una part vital del negoci de lloguer vacacional de curta estada i mereixen una atenció particular perquè poden fer la diferència d’una estratègia de marketing més àmplia. S’ha demostrat que encara que es tracti d’una crítica negativa pot convertir-se en útil sempre i quan es gestioni amb actitud positiva que ofereixi una solució al problema enlloc de minimitzar-lo i amagar-lo.

Com pot fer un gestor de propietats la gestió d’una propietat que tingui òptimes crítiques per treure el màxim profit de tot aquest treball? La resposta pot ser Reyvoos, la primera i única plataforma tot en un que afegeix totes les opinions sobre els lloguers curts. Aquesta interessantissima plataforma permet als propietaris i també als gestors de propietats afegir i mostrar totes les opinions rebudes de diferents fonts fidedignes com els canals: Airbnb, Booking, TripAdvisor y Vrbo. Reagrupar les opinions per simplificar la gestió és una pràctica comú en el món del sector dels hotels desde fa temps, i ara en els lloguers vacacionals ja s’està començant a fer.

Mostrar al públic totes les crítiques de diferents canals en el lloc web ajuda al propietari i gestors de propietats a potenciar la fidelitat i augmentar la credibilitat del producte als ulls del consumidor, millorar el SEO (posicionament de la pàgina web i rebre més reserves en general. La plataforma Reyvoos permet prendre decisions en base al feedback rebut, prendre una decisió sobre fets concrets, però també mantenir aquesta informació indefinidament al núvol, eliminant el risc de perdre-la. Després, depenent de les preferències dels gestors de propietats o termes i condicions dels canals, l’usuari pot també decidir si mostrar totes les crítiques rebudes o mostrar només un valor mig juntament amb al número total de crítiques rebudes. 

La confiança és desde fa temps un element fonamental pels consumidors però mai com ara els clients necessiten garanties sobre les seves opinions. Amb totes les opinions del mercat disponibles les crítiques autèntiques poden fer verdaderament la diferència.

Per tant, les crítiques són importants, no hi ha dubte, però és igualment important que el gestor de la propietat en demostri l’autenticitat i origen. El 68% dels usuaris a internet desconfien de l’autenticitat dels comentaris i és per això que els comentaris de Reyvoos inclouen un enllaç que els porta al lloc d’origen de la crítica en senyal de transparència per assegurar als clients potencials que la crítica és verdadera. Si aquest aspecte es gestiona amb atenció les crítiques poden convertir-se en un element fonamental pel negoci i augmentar significativament les conversions.

Si esteu interessats i desitjeu rebre més informació podeu clicar aquí.

Vols més informació?

Omple el formulari i descobreix els nostres productes i serveis.

Demana una demo
demo icnea pms