Per què comunicar-se via xat amb el client?

dilluns, 31 d’agost de 2020

Per què comunicar-se via xat amb el client?

Actualment gran part dels usuaris fan les seves reserves a través d’un dispositiu mòbil o tablet. 


És pràcticament una realitat que la gran majoria de les persones estan molt a prop dels seus telèfons mòbils i sovint disponibles per rebre o donar qualsevol tipus d’informació. També podem dir que les app de mòbils son cada vegada més populars com a eina per l’usuari ja que solen tenir avantatges de navegació i eficàcia en el seu ús ja sigui en les compres online, tràmits, consultes, etc. Una altra afirmació que podem fer és que els usuaris estan cada vegada més familiaritzats amb la missatgeria instantània, de manera que en general és una gran avantatge per ells poder comunicar-se mitjançant aquestes vies.

Aplicat al viatger, cada vegada és més evident que quan més actiu és el viatger més reserva pel mòbil. El motiu és que quan més viatges, més utiltzes el mòbil per acompanyar la plannificació del viatge. A partir d’aquí es crea la tendència de fer qualsevol gestió a través del mòbil per la comoditat que suposa fer-ho tot al instant, en qualsevol moment i desde qualsevol lloc.

Cal dir que actualment ja hi ha aplicacions de reserves d’hotels, activitats d’oci i transport (vols, ferris, transfers, lloguer de cotxe, etc.) que disposen de tarifes especials si es fan a través del mòbil. És a dir, que les empreses estan particpant en aquesta propensió. Doncs els interessa el perfil d’un usuari actiu i involucrat en les seves aplicacions de mòbils i tablets creant així més compromís i fidelitat.

Tot això és un indicador de que la tendència de l’ús del mòbil per organitzar el viatge està cada vegada més establerta ja que la manera en que interactúan els clients amb les empreses de viatges a través dels telèfons mòbils està present durant tot el cicle de vida del viatge. Desde reservar vols, allotjaments i activitats que fer durant el viatge, fins a buscar restaurants, llegir opinions, deixar un comentari sobre l’experiència i donar recomenacions a altres.

En conclusió, l’expansió de l’ús dels mòbils i les app de viatges és evident i els viatgers sense dubte busquen consolidar tota l’experiència del viatge des dels seus telèfons mòbils. El sector turístic ja s’està adaptant a aquesta dinàmica, però la manera en que els allotjaments es poden acomodar a la situació és comunicant-se amb els hostes via xat ja que la probabilitat de resposta que es pot aconseguir serà més alta i més ràpida.

Vols més informació?

Registra't per una prova gratuïta de 30 dies i comença a explorar el poder del PMS d'Icnea.

Demana una demo
demo icnea pms