Airbnb està intentant ajudar al màxim als amfitrions en aquests moments difícils que està vivint el sector turístic arrel de la pandèmia. Està facilitant molta informació i recursos perquè els amfitrions puguin adaptar-se de la millor manera possible i minimitzar l’impacte del Covid-19 en l’activitat turística.
Alguns dels consells més importants que Airbnb vol fer arribar als amfitrions són:
- Oferir els allotjaments per la crisi del coronavirus. Per poder fer-ho tindràn que seguir unes pautes i requisits, però és una bona oportunitat per no tenir l’activitat turística parada i ajudar al màxim en aquesta crisi sanitària.
- Maximitzar la flexibilitat en la política de cancel·lació, això ajudarà a que molts clients es decideixin a reservar.
- La tendència serà un augment d’estades llargues, per lo que serà molt important oferir descomptes que premiïn les llargues estades i ajudin a convèncer al client a reservar. Inclús oferir la possibilitat d’admetre estades de 28 dies.
- Mitjançant el fons de 250 milions de dòlars que ha reunit Airbnb s’intentarà repartir entre els amfitrions per cubrir els costos de cancel·lacions durant el Covid-19. Aquesta iniciativa va ser anunciada pel director de la marca.
- Estudiar i cumplir molt bé les pautes de neteja per ajudar als teus hostes a mantenir un alt nivell de neteja i higiene. També proporcionar les instruccions adequades i així oferir una arribada i sortida autònoma per respectar el distanciament social.
A més, el canal ha posat a la disposició de tots els amfitrions aquesta
plataforma, un lloc de referència on es pot trobar informació molt útil perquè podeu consultar tot tipus d’inquietuds sobre la situació, llegir articles, preguntes freqüents, saber les últimes novetats i molt més.