dilluns, 2 de març de 2020

Com captivar al públic amb imatges?

La comunicació audiovisual és la transmissió de missatges mitjançant imatges i sons que requereixen de recursos tecnològics.

El major objetiu de l’empresa emissora en tota comunicació és aconseguir un feedback per part del receptor (client/usuari).

Està molt estudiat que quan un receptor està rebent informació mitjançant un mitjà audiovisual, la seva atenció es reparteix de la següent manera:

  • 10% llegir
  • 20% escoltar
  • 30% visualitzar
  • 40% veure i escoltar

Aquest tipus de comunicació té alguns avantatges i inconvenients:


Com crear un video professional?

  1. Bon audio, que no impliqui un esforç del receptor per tenir que escoltar
  2. Estabilitat de la imatge
  3. Temps curt, suficient per donar un missatge breu i concís
  4. Ritme dinàmic, que no aburreixi ni agobi al client

En conclusió, amb la comunicació audiovisual s’aconsegueix un abast massiu i donant un missatge atractiu i precís.

Inclús aquest article sense explicació visual possiblement hauria aconseguit la desatenció de molts usuaris!

Vols més informació?

Omple el formulari i descobreix els nostres productes i serveis.

Demana una demo
demo icnea pms