S’ha acabat el tour de trobades organitzades que Icnea fa amb els seus clients i alguns dels seus Partners.
Com cada any Icnea s’ha anat trobant amb els seus clients en varies ciutats d’Espanya per obtenir feedback sobre com s’adapten els seus productes a les necessitats de cadascú, com es poden obtenir millores i quines eines es poden afegir. D’altra banda, els participants han pogut conèixer amb més detall els projectes que estan en fase de llançament, assistir a les presentacions d’alguns dels nostres Partners i també van poder aclarir qualsevol dubte, compartir les seves prioritats i les seves necessitats.
Durant les reunions Icnea ha presentat als seus participants una nova extranet per turistes inclosa en la quota mensual. Creiem que va ser una oportunitat pels clients per participar proactivament en el projecte. També ho va ser per Icnea perquè rebre feedback sempre és molt útil i interessant. Per desenvolupar una eina de qualitat el feedback és imprescindible.
Una altra gran novetat presentada va ser el llançament del Help Center, una nova plataforma online que permetrà als clients interactuar amb Icnea. Les agències tindran la possibilitat de participar de forma activa en el pla de desenvolupament de Icnea i també de trobar solucions de forma ràpida i senzilla per a les preguntes més freqüents. Aquesta fantàstica eina permetrà a les agències votar davant de varies qüestions com, per exemple, quines noves connexions voleu que es desenvolupin i quines millores voleu que es facin primer.
A part dels projectes més altisonants, més tard, es va aprofitar per comentar les noves funcions ja actives com aquella que permet gestionar la facturació electrònica i altres desenvolupaments que s'estan fent. Es van comentar moltes novetats que s’estrenaran pròximament, entre elles, la possibilitat de reportar des del PMS i directament a Booking si una targeta de reserva és vàlida o no. També es potenciarà la connexió d’Airbnb i permetrà sincronitzar multipropietats i multitarifes.
Després de Icnea, el torn va passar als Partners per presentar-se i explicar les seves novetats.
Booking.com va parlar de la seva ampliació que li estan fent a la seva aplicació. Van començar parlant del ranking dinàmic que s’encarrega de memoritzar les preferències dels usuaris, com ja fan altres pàgines online. Seguidament van mostrar una part relativament nova que és la de “Conèixer al teu amfitrió” que dona la possibilitat de veure tot el que ofereix l’amfitrió. Es van presentar també més novetats interessants en la connexió d’Icnea-Booking que permetrà gestionar més opcions des de Icnea sense tenir que fer-ho des de l’extranet de Booking.com:
- Marcar una targeta com invàlida
- Marcar els no-shows
- Connectar propietats múltiples
- LOS Records (Lenght-of-stay) per enviar preus per persona
A les cinc reunions de clients que s’han fet han vingut també tres agències de revenue diferents: Abal Consulting, Rinovo i ValueGenSys. Les tres van parlar de la importància que té el paper del revenue en la gestió hotelera. Així doncs, van començar definint el principal objectiu del revenue que és vendre el producte correcte, al client correcte, en el moment correcte i a través del canal correcte. Els participants varen quedar molt satisfets en escoltar consells sobre com millorar el seu negoci a 360 graus.
Finalment, cada un dels esdeveniments van acabar amb una part dedicada als clients per comentar qualsevol tema interessant per ells. S’ha parlat d’idees, suggerències concretes, dificultats i molt més.
Han estat tres dies espectaculars en els que s’han viscut moments de concentració i altres de tranquil·litat. Icnea està molt orgullosa que cada any hagi d’afegir més ciutats en el seu itinerari per aconseguir més clients, perquè per Icnea el client és el centre de tot.