Extranet para turistas

dimarts, 26 de febrer de 2019

Extranet para turistas

Per potenciar la gestió i l’experiència del turista, Icnea ha desenvolupat una extranet per turistes que permet millorar la recopilació d’informació, intercanviar documents, comunicar directament amb el viatger i molt més.

 

Icnea llença una nova eina perquè les agències estiguin més a prop dels seus clients. A través de l’extranet, l’agència podrà introduir instruccions per l’entrada, l’estada, la sortida i tota la informació que vulgui, com per exemple, els horaris d’un parc d’atraccions o d’un museu.

Des del panel mateix, el turista podrà també entrar i veure tots els detalls de la seva reserva, el compte, l’estat dels seus pagaments i afegir informació com les dades de contacte.

També, a través del check-in online l’agència rebrà les dades dels hostes i el contracte firmat. Per últim, la extranet inclou un xat per intercanviar missatges en cas de dubtes o preguntes del client. A més, el xat estarà aviat integrat amb els missatges d’Airbnb així que els gestors de les propietats podran gestionar no només els missatges que arriben des del client a través de l’extranet sinó també des de Airbnb.

 

Vols més informació?

Registra't per una prova gratuïta de 30 dies i comença a explorar el poder del PMS d'Icnea.

Demana una demo
demo icnea pms