Per potenciar la gestió i l’experiència del turista, Icnea ha desenvolupat una extranet per turistes que permet millorar la recopilació d’informació, intercanviar documents, comunicar directament amb el viatger i molt més.
Icnea llença una nova eina perquè les agències estiguin més a prop dels seus clients. A través de l’extranet, l’agència podrà introduir instruccions per l’entrada, l’estada, la sortida i tota la informació que vulgui, com per exemple, els horaris d’un parc d’atraccions o d’un museu.
Des del panel mateix, el turista podrà també entrar i veure tots els detalls de la seva reserva, el compte, l’estat dels seus pagaments i afegir informació com les dades de contacte.
També, a través del check-in online l’agència rebrà les dades dels hostes i el contracte firmat. Per últim, la extranet inclou un xat per intercanviar missatges en cas de dubtes o preguntes del client. A més, el xat estarà aviat integrat amb els missatges d’Airbnb així que els gestors de les propietats podran gestionar no només els missatges que arriben des del client a través de l’extranet sinó també des de Airbnb.