En aquest article tractarem sobre tots els canvis, modificacions i actualitzacions fetes pel segon semestre del 2018.
Durant el segon semestre a Icnea s’han seguit incrementant el número de clients, formant-los, millorant i llençant noves sincronitzacions mentre també fèiem petites modificacions per millorar el nostre producte.
Aquestes són algunes de les noves funcions:
Video tutorial – Millorar l’experiència de les formacions amb vídeos curts d’entre 1 i 2 minuts gravats en cada pestanya que hi ha al PMS Channel Manager. Hi ha un total de 90 vídeos i aviat estaran disponibles en altres idiomes com l’italià, l’espanyol, el català i el francès. Actualment, l’únic idioma que hi ha disponible és en anglès.
Mails automàtics customitzables – Com a resposta a les diverses peticions dels nostres clients, Icnea ara ofereix la possibilitat de crear emails customitzables amb l’opció d’automatitzar-los. El PMS Channel Manager ja oferia l’opció d’automatitzar els emails bàsics de confirmació de reserva, recordatori d’entrada, petició de pagament, etc. Ara el client pot crear una plantilla de mail pròpia i automatitzar-la.
Extranet per al viatger – Això serà una gran novetat per a tots els clients. A finals d’estiu Icnea va començar a incloure en els seus serveis una extranet per al turista. L’objectiu és oferir als clients una eina més fàcil i professional de cara als seus respectius clients. Això creiem que facilitarà la comunicació i qualsevol gestió a fer amb els viatgers. La extranet inclourà una secció dedicada a qualsevol informació que el gestor de la propietat vulgui mostrar, per exemple suggerència d’activitats com bars i restaurants. Finalment, l’extranet pot incloure un sistema per comunicar-se entre el turista i el propietari d’una manera instantània i còmoda.
Pagament amb HomeAway – D’ara en endavant els nostres clients podran seleccionar “targeta de crèdit”, “transferència bancària” o “ambdós”. A més, també és possible configurar la petició de primer i segon pagament així com el respectiu import.
Notes de pagament – Per facilitar la feina Icnea ha afegit un petit sistema de registre de pagaments de canals i propietaris. Això ara és possible amb el registre de totes les quantitats rebudes i enviades.
A part de les modificacions tècniques a Icnea continuem el nostre camí cap a la internacionalització. Durant aquests 3 mesos hem dedicat, progressivament, més temps i energia en entrar en el mercat italià. És a dir, seguim explorant la possibilitat de seguir participant en més esdeveniments i donar-nos a conèixer.