Estem encantats d’anunciar una nova integració que ajudarà als nostres gestors a agilitzar i millorar les seves interaccions amb els hostes. Presentem UpMarket!
UpMarket és una plataforma impulsada per IA que automatitza les comunicacions amb els hostes a través de múltiples canals com Whatsapp o SMS. Addicionalment, ofereix un servei de Conserge Virtual 24/7 per assistir als hostes en temps real i s’integra amb el PMS d’Icnea per agilitzar la gestió. UpMarket està específicament dissenyat pels negocis de lloguer vacacional i ajuda als gestors a estalviar temps, millorar la satisfacció dels seus hostes i incrementar el valor de les reserves oferint serveis addicionals i oportunitats d’upselling automatitzades.
Quins productes ofereix UpMarket?
Conserge Virtual: respostes personalitzades 24/7
Amb UpMarket l’amfitrtió pot oferir als seus hostes un servei de Conserge Virtual 24/7 per respondre a les seves preguntes i dubtes sobre l’allotjament, oferir recomanacions i informació sobre el destí. Utilitzant la Intel·ligència Virtual avançada, el Conserge Virtual s’adapta a les seves preferències i proporciona respostes d’alta qualitat a través del seu canal de preferència com Whatsapp, SMS, Telegram, WeChat o la missatgeria de la propia App. A més, el servei s’ofereix en més de 50 idiomes permetent una comunicació fàcil i instantània.
Pel property manager, el Conserge Virtual redueix exponencialment el temps invertit en respostes a consultes repetides entre els hostes fins un 80%. Això permet al gestor centrar la seva atenció en altres tasques que millorin la seva eficiència operativa i satisfacció de l’hoste. A més, el procés d’onboarding pel gestor es pot completar en menys de 30 minuts i començar la personalització perquè el Conserge Virtual reflexi la marca i s’adapti a les necessitats específiques de cada allotjament amb el seus serveis disponibles. A través de la interacció amb els hostes, el Conserge Virtual anirà millorant les seves respostes i oferint interaccions més precises en el futur.
La integració amb Icnea permet al Conserge Virtual rebre la informació de les reserves abans de l’arribada de l’hoste, així com la informació de l’allotjament. Això ajuda a preparar a la IA depenent de les característiques de la propietat i la informació de l’hoste per crear una comunicació personalitzada des de l’inici de la reserva.
Guest App: Simplifica les gestions amb l’hoste i incrementa la seva satisfació
La Guest App d’UpMarket complementa amb el Conserge Virtual centralitzant tota la informació pels seus hostes. Amb l’app, aquests poden accedir i gestionar fàcilment la informació de les seves reserves, adquirir serveis addicionals, completar els pagaments pendents i carregar els documents previs a la seva arribada. Per la seva part, el propietari pot fer servir l’app per informar als hostes sobre els canvis a la reserva, comunicar ofertes personalitzades i compartir les normes de l’allotjament.
Gràcies a la integració amb Icnea, la Guest App rep la informació de la reserva en temps real gràcies a les dades del PMS i qualsevol canvi registrat a la reserva es sincronitzarà instantàniament. Per ajudar a l’hoste, l’app es connecta amb el Conserge Virtual per guiarlo a través de la càrrega de documents, pagaments i altres gestions.
UpSells: Millora l’experiència de l’hoste i incrementa els teus ingressos
El servei d’UpSelling permet als property managers incrementar els seus ingressos oferint serveis i experiències addicionals als hostes. Ja siguin propis o de rercers afiliats, aquests afegits s’ofereixen de manera intel·ligent a través de l’app i el Conserge Virtual, el qual analitzarà les preferències de l’hoste, el nombre de persones a la reserva i el temps d’estada per personalitzar les suggerències. Cadascuna de les opcions d’UpSelling poden ser personalitzades amb preus, descripcuions i mètodes de pagament.
DirectBook Chatbot: incrementa les teves reserves directes a la web
DirectBook Chatbot és una eina que s’integra directament a la web de l’empresa mitjançant un widget de fàcil implementació. Això proporciona una comunicació en temps real automatitzada amb hostes potencials, complementant la comunicació tradicional a través del correu electrònic i garantint un tracte personalitzat durant el procés de reserva.
El chatbot respon instantàniament a les preguntes ajudant als potencials hostes amb els detalls de la reserva, disponibilitat i més. Proporcionant respostes instantànies sobre preus, disponibilitat i detalls de l’allotjament, DirectBook ajuda a incrementar la conversió directa a la web fins un 20%.
Gràcies a la integració amb Icnea, el servei de chatbot rebrà informació en temps real sobre disponibilitats, preus i qualsevol altra informació sobre la propietat que permet oferir respostes directes als clients interessats.
Des d’Icnea t’animem a probar UpMarket per impulsar el teu negoci amb el potencial de la IA! Pots provar el Conserge Virtual a Whatsapp a través d’aquest enllaç i descobrir l’oferta especial per a clients d’Icnea aquí.