Si gestiones i/o ets propietari de vivendes turístiques, t’enfrontaràs a diversos problemes a l’hora de gestionar tots els subministraments bàsics d’aquestes vivendes: llum, gas, aigua, internet, neteja, manteniment, etc. Aquestes dificultats augmentaran amb un major volum de propietats gestionades i poden complicar altres gestions, descontrolar-se fàcilment i afectar al marge del negoci. També, la dedicació a altres àrees fonamentals de l’empresa, dificulta la especialització, coneixement i professionalització de la gestió de subministraments.
Com gestionar cambis de preus a les teves tarifes
En primer lloc, ens enfrontem al desafiament dels canvis en els preus de serveis essencials com electricitat, aigua, gas, internet i telefonia. Aquests han deixat de ser predictibles, i la falta de temps i coneixement del mercat de subministraments fa que sigui difícil monitorar les variacions de les condicions oferides per mantenir els costos òptims. L’amplia oferta i la demanda afavoreixen la fluctuació constant dels preus i es requereix una inversió en recursos humans i tecnològics per estar actualitzat sobre aquestes variacions. No obstant, si ets propietari o administrador d’una empresa de lloguer vacacional, pot ser que no consideris aquesta necessitat, ja que augmentaria la teva inversió i despesa.
Millorar la gestió de costos i consums per propietat
És difícil tenir una idea clara sobre els costos i consums de cada propietat, especialment al comparar les despeses de diferents períodes anuals. Això pot requerir molt temps i treball manual per recopilar informació dispersa en diversos documents i bolcar-la en un full de càlcul. A més, aquestes tasques són tedioses i propenses a errors, la qual cosa pot dur a una falta d’informació precisa. És important dedicar temps i utilitzar eines adequades per realitzar aquestes tasques de manera correcta, ordenada i controlada, una cosa que molts gestors de propietats no tenen.
Facilitant la feina dels gestors de propietats
En molts casos, els gestors de propietats no s’involucren en la gestió dels subministraments, però sí és una problemàtica que assumeixen els propietaris. En aquests caso, es recomana buscar solucions que facilitin aquestes feines i tasques als propietaris, incloent pagaments o resolució d’incidències relacionades amb els serveis bàsics de la vivenda en nom del propietari.
Polaroo: una solució Tot-en-Un
A Polaroo, compten amb un equip especialitzat en el sector de lloguers vacacionals per garantitzar que els gestors i propietaris obtinguin les tarifes més competitives del mercat en tot moment, sense sorpreses. S’encarreguen de recopilar factures, gestionar canvis de titularitat, solucionar incidències, preveure costos i gestionar les altes i baixes. A més, proporcionen informes periòdics detallats dels consums i despeses, accessibles a través d’un panell exclusiu per a cada client. D’aquesta manera, oferim una gestió completa i eficient per assegurar l’èxit a la gestió dels lloguers vacacionals.
Tota aquesta informació sobre els subministraments es centralitza en un panell on es poden veure i descarregar en qualsevol moment les factures, visualitzar i analitzar l’evolució dels consums i despeses per períodes, servei i propietat gestionada. A més, les dades es digitalitzen i es bolquen a un full de càlcul que s’envia als clients cada mes per email de manera que pugui ser fàcilment importada a qualsevol sistema comptable o ERP que utilitzi el gestor o propietari.
Polaroo dona
resposta i solució als principals reptes en la gestió de subministraments de vivendes turístiques, generant estalvi de fins un
40% en els seus costos i fins un
80% en el temps dedicat a les tasques associades.
La unió d’Icnea i Polaroo com una única solució tot-en-un per a la gestió de subministraments bàsics en lloguers vacacionals es converteix en una combinació ideal per a la gestió de propietats turístiques. Us permetrà estalviar costos, agilitzar els processos del negoci i reduir el temps invertit en les diferents gestions. A més, els clients d’Icnea disposen d’una promoció exclusiva amb Polaroo per provar el servei de manera gratuïta durant dos mesos.