Nova integración amb Polaroo: Optimitzant la gestió de subministraments

dimecres, 24 de maig de 2023

Nova integración amb Polaroo: Optimitzant la gestió de subministraments

Si ets administrador o propietari de vivendes turístiques, probablement t’enfrontes a diversos reptes a l’hora de gestionar els subministraments bàsics com llum, gas, aigua, Internet, neteja i manteniment. A mesura que augmenta el volum de propietats sota la teva gestió, aquestes dificultats poden complicar-se, generant un descontrol que afecta directament al marge del teu negoci.

Per ocupar-se de totes les gestions associades a l’administració dels subministraments i cuidar la teva rendibilitat s’ha creat Polaroo, l’única solució tot-en-un per a la professionalització dels teus subministraments.

Polaroo es basa en 3 pilars que t’expliquem a continuació:

Totes les teves factures en una mateixa plataforma: Aconsegueix visibilitat dels teus costos i consums per propietat

La transparència sobre els costos i consums de cada propietat és fonamental, especialment al comparar despeses en diferents períodes. Recollir aquesta informació de manera manual pot ser esgotador i propens a errors, la qual cosa deriva en una manca d’informació precisa. És essencial dedicar temps i fer servir les eines adequades per realitzar aquestes tasques de manera correcta, ordenada i controlada, cosa que molts gestors de propietats passen per alt.

Polaroo digitalitza i centralitza totes les teves factures, proveïdors, contractes i serveis en un exclusiu panell on pots accedir a informes d’evolució dels teus consums i despeses detallades per proveïdor, ubicació o data. A més, aquestes dades es digitalitzen i es bolquen a un full de càlcul que s’envia als clients cada mes per email facilitant la seva importació a un sistema comptable o ERP que utilitzi el propietari o gestor.

Optimitza els costos i millora els marges: enfronta’t als canvis de preus als teus subministraments i assegura sempre la millor tarifa.

La variabilitat als preus de serveis essencials com electricitat, aigua, gas, internet i telefonia ha esdevingut imprevisible. La falta de temps i coneixement del mercat de subministraments dificulta el monitoratge de les variacions a les condicions oferides, la qual cosa impacta directament als costos òptims.

La fluctuació constant de preus, impulsada per l’exhaustiva oferta i demanda, requereix una inversió significativa en recursos humans i tecnològics per mantenir-se actualitzat. Si ets propietari o administrador d’una empresa de lloguer vacacional, és possible que subestimis aquesta necessitat, el que podria incrementar la teva inversió i despesa.

Polaroo s’ocupa d’aquesta gestió en el teu lloc. Comptaràs amb un gestor especialitzat en el sector del lloguer vacacional que revisa periòdicament les condicions dels teus contractes (potències contractades, tarifes, etc). Obtindràs les opcions més convenients per maximitzar l’estalvi en el cost de subministraments i que tinguis les millors condicions del mercat sense sorpreses.

Externalitza les gestions a experts: Guanya temps i facilita la gestió de clients

Sovint els gestors de propietats no s’involucren directament a la gestió de subministraments, deixant aquesta problemàtica en mans dels propietaris. En aquests casos, és crucial cercar solucions que facilitin aquestes tasques a propietaris, incloent-hi pagaments i resolució d’incidències relacionades amb els serveis bàsics.

Polaroo gestiona en el teu nom tota mena d’altes, baixes, canvis de titular o IBAN, solució d’incidències en els subministraments, reclamacions a proveïdors, tramitació de documents legals. Estalvia temps i fidelitza als teus clients amb una proposta de major valor afegit.

Polaroo: una solució Tot-en-Un

Polaroo dona resposta i solució als principals reptes en la gestió de subministraments d’un sector tan competitiu com el de les vivendes turístiques permetent:
  • Estalviar fins a un 40% a les factures de subministraments
  • Reduir el temps de gestió de factures en un 80%
  • Eliminar els errors i les ineficiències en la gestió de subministraments
  • Alliberar d’aquestes tasques a l’equip per centrar esforços en tasques més estratègiques.

La integració d’Icnea i Polaroo es presenta com una combinació ideal per a la gestió de propietats turístiques. Això permet estalviar costos, agilitzar processos i reduir el temps invertit en aquestes gestions, mantenint-ho tot sota control. Gràcies a aquesta col·laboració, per ser clients d’Icnea podeu gaudir d’una promoció exclusiva a Polaroo per provar el servei de manera gratuïta durant dos mesos.

Per accedir a la promoció podeu contactar a través del correu: info@icnea.com.

Vols més informació?

Omple el formulari i descobreix els nostres productes i serveis.

Demana una demo
demo icnea pms