En aquesta ocasió us portem una nova integració que us ajudarà a resoldre la problemàtica de l’equipatge i millorar, encara més, l’experiència dels vostres hostes.
Us presentem al nostre nou partner, LUGGit, servei de recollida, emmagatzematge i entrega d’equipatge on i quan els teus hostes ho desitgin.
Què és LuGGit?
Moltes vegades, els hostes arriben abans del check-in i tenen temps lliure després del check-out, preguntant-te per una solució que els permeti aprofitar la seva experiència a la ciutat al 100% i despreocupar-se de carregar les seves maletes. Això és precisament el que fa LUGGit. Recullen, emmagatzemen i entreguen l’equipatge al viatger on i quan vulgui, diferenciant-se d’un servei d’emmagantzemantge o consigna d’equipatge convencional. Per exemple, recullen l’equipatge al viatger al vostre allotjament quan arriba l’hora del check-out i l’entreguen directament a l’aeroport a l’hora del seu vol.
Com integrar LuGGit?
Oferir LUGGit als teus hostes no té cap cost i la integració amb Icnea és molt senzilla:
1) A LUGGit et faran una demo detallada.
2) Crearan una landing page personalitzada amb el teu logo en 2 dies laborables, la qual podràs integrar als teus emails automàtics i pàgina web d’Icnea.
3) A partir de llavors, els teus hostes podran reservar LUGGit amb un descompte gràcies a tu.
4) I tu guanyaràs una comissió per cadascuna de les seves reserves.
I el més important, acabaràs amb la problemàtica de la gestió d’equipatge, afegint valor amb un servei que compta amb les 4,9 estrelles a Trustpilot.
Per a més informació, et deixem una
presentació sobre LUGGit on podràs veure la seva trajectòria i els property managers amb els que ja treballa a Barcelona.