dijous, 26 d’agost de 2021

Per què és important tenir web pròpia?

La gran pregunta de molts gestors de propietats és: si els canals ja atrauen moltes reserves cal tenir web pròpia?. I si és així, quan haig d’invertir en aquesta web?

La resposta és si, val la pena tenir web pròpia i la inversió dependrà de la importància que se li vulgui donar a la marca de l’establiment.

 
Una web pròpia de l’establiment crea identitat de marca la qual defineix els valors de l’empresa, el producte i la filosofia de servei amb la que un possible client pugui empatitzar i decidir escollir. És necessari cuidar i treballar la identitat de l’establiment per oferir un producte sòlid, estable i integrat en el mercat.

La web és el mostrador del producte que es vol oferir. És molt interessant que sigui dinàmica, atractiva i fàcil d’utilitzar pel client. Mitjançant la web es poden crear moltes oportunitats de venta ja que al ser un espai propi teniu tota la llibertat d’afegir diferents tipus de contingut enfocat al vostre target, oferir descomptes i serveis especials que impliquin una diferència al reservar per altres vies com els canals.

A més, la comunicació amb el client és més directa des del primer moment, la gestió dels pagaments és sota el vostre criteri i no hi ha comissió d’intermediació.

Els canals tenen grans equips de marketing i professionals per posicionar-se i atraure reserves a través dels seus portals de venta. Per això creiem que se’ls pot considerar com a grans aliats i no com a enemics ja que poden ser de gran ajuda en varis aspectes. Aquest potencial que poden oferir al final beneficia postivament el número de reserves rebudes i a la visibilitat dels establiments. I tot això no exclou ni impedeix que es pugui treballar en reserves directes.

Resum dels beneficis per tenir web pròpia:
  • Webs personalitzades amb la marca de l’empresa
  • Contingut creatiu que s’adapti a la propia filosofia i valors de l’empresa
  • Comunicació directa amb els clients i reviews més autèntiques
  • Descomptes i serveis especials per ser reserves directes
  • Gestió pròpia dels pagaments sense dependre del canal
  • No hi ha comissions de canal

Cal dir que amb el nou motor de reserves que hem llençat aquest estiu, el procés de reserva és més visual i fàcil per l’usuari no només pel nou disseny sino també per les funcionalitat aplicades. Podeu tornar a revisar el nostre post anterior on parlavem d'això.

La vostra web i motor de reserves està sincronitzat amb el PMS, al igual que amb els canals. De manera que el calendari sempre estarà actualitzat tant a la web com en els portals. A més, des del PMS veureu l’opció d’habilitar diferents tipus de descomptes per la web per diferenciar els preus oferits dels canals de venta.

A Icnea oferim varies opcions de plantilles web i inclús l’opció de fer una web completament customitzada. En aquest link podreu trobar més informació.

En conclusió, tenir una web pròpia té l’avantatge no només de rebre reserves directes sinó també obre més possibilitats a l’establiment de fomentar una relació més directa amb el client, d’alimentar la imatge de l’empresa i, en resum, potenciar l’activitat de l’establiment.

 

Vols més informació?

Omple el formulari i descobreix els nostres productes i serveis.

Demana una demo
demo icnea pms