divendres, 10 de novembre de 2017
El passat mes de novembre Icnea va celebrar la trobada anual amb els seus clients al qual va convidar als seus partners Booking.com, Roomonitor i Abal Consulting. L'objectiu, com cada any, va ser revisar el camí recorregut durant l'últim any, explicar on som i cap a on anem a nivell d'empresa. A més, durant les 4 sessions, els nostres partners van presentar els seus serveis abans d'obrir un debat obert per a qualsevol pregunta, dubte i suggeriment.
Cada any Icnea organitza un seguit de trobades en diverses ciutats espanyoles per donar la possibilitat als clients de conèixer-nos en persona. En aquestes trobades, el CEO, Xavier Marin, dóna l'oportunitat als nostres partners de presentar els seus serveis integrats en el PMS de Icnea. A més aquest any va obrir la jornada Booking.com. D'altra banda, es fa balanç dels passos realitzats durant l'últim any i s'explica on som i cap a on anem a nivell d'empresa. A més, en el debat final, es comenta qualsevol tema que pugui interessar als nostres clients.
Cada any Icnea organitza un seguit de trobades en diverses ciutats espanyoles per donar la possibilitat als seus clients de conèixer-nos en persona. En aquestes trobades, el CEO, Xavier Marin, dóna l'oportunitat als nostres partners de presentar els seus serveis integrats en el PMS de Icnea. A més aquest any va obrir la jornada Booking.com. D'altra banda, es fa balanç dels passos realitzats durant l'últim any i s'explica on som i cap a on anem a nivell d'empresa. A més, en el debat final, es comenta qualsevol tema important per als nostres clients.
Aquest any vam tenir el plaer d'acollir a Roomonitor que ens va explicar l'efectivitat dels seus sistemes de control sonor, elèctric i de tancament per apartaments. Va ser molt interessant descobrir que avui la tecnologia ens pot ajudar a controlar que els hostes no facin massa soroll i d'aquesta manera evitar possibles multes o fins i tot la pèrdua de la llicència. També el seu sistema permet evitar que els hostes deixin l'aire condicionat encès quan no estan a l'apartament, i fins i tot augmentar el nivell de seguretat sense comprometre la seva comoditat.
A continuació, Abal Consulting ens va mostrar de forma pràctica com es pot treure més partit al lloguer vacacional. El gran avantatge d'aquest sector és que pot prendre exemple del sector hoteler. El revenue management permet una gestió dels ingressos molt més controlada i optimitzada, a més, al costat d'altres estratègies de màrqueting, permet oferir un producte molt més atractiu.
La trobada va acabar amb un debat obert amb els nostres clients sobre les possibles millores que es puguin aplicar al nostre PMS perquè sigui més útil i efectiu, a més es van resoldre dubtes i qüestions sobre el funcionament tècnic dels canals.
Gràcies a un 2016-2017 molt positiu Icnea ha aconseguit augmentar el seu compte de clients i per això es va decidir realitzar una trobada més respecte a l'any passat. Com molts dels nostres nous clients es troben al sud vam escollir Màlaga perquè ens agrada estar a prop dels nostres clients i conèixer-los de persona!