El nostre PMS channel manager segueix evolucionant en sinergia amb els nostres clients, els quals sempre participen activament en els nostres desenvolupaments per aconseguir resultats que realment satisfacin les seves necessitats en tots els aspectes.
El departament de neteja mai ha estat tan fiable i fàcil de manejar!
La gestió de la propietat inclou moltes tasques i una d'elles es refereix a l'habitabilitat dels apartaments i la seva absoluta necessitat d'estar nets i ordenats. Avui dia, tots els productes estan en línia i estan subjectes a revisions que tenen un pes significatiu en la decisió final del client sobre quina propietat reservar. Aquest aspecte és tan bàsic com difícil de mantenir sota control, especialment si una agència gestiona nombrosos apartaments destinats a lloguer de vacances. Sense esmentar com de arriscat és no tenir les neteges perfectament organitzades tenint en compte com de negatiu seria un impacte en les vendes després d'una mala revisió de la higiene.
Per respondre adequadament a aquesta exigència, hem tingut en compte tots els aspectes i ho hem revisat amb els nostres clients, com sempre ho fem, per assegurar-nos que no ens perdem res i, també, per investigar si hi havia alguna possibilitat de millores.
La nostra eina de neteja es presenta amb un resum setmanal que mostra informació bàsica, com el número de reserva, l'apartament involucrat en la reserva i si hi ha un check-out i un check-in dins del mateix dia. Aquesta pantalla principal també mostrarà qualsevol observació que hàgim inclòs en la reserva i li permetrà introduir una nota de manteniment en cas de dany o mal funcionament.
Com a alternativa, el pla es pot mostrar a través d'un calendari que és útil no només per tenir una visió general sinó també perquè li permet afegir noves neteges si cal. Imagini que un client reserva durant 15 dies o fins i tot un mes complet, és possible que desitgem afegir una neteja durant l'estada.
Finalment, per permetre una gestió eficaç en temps real, totes les neteges inclouen estats (pendent, en curs, finalitzat) que l'empresa de neteja pot actualitzar directament per què sàpiga immediatament si un apartament està llest o no.
A Icnea li agrada convertir els problemes i les dificultats en alguna cosa fàcil i pràctica, i gràcies als nostres clients ho hem fet també amb la neteja.