Gaudeix de l'oportunitat de personalitzar la disponibilitat depenent del canal en què estàs connectat.
El que realment fa la diferència són els detalls, sense tenir en compte si ets el comprador o venedor. Les petites coses són les que poden fer estalviar diners i fer millor el teu producte o servei respecte la competència. Molts canals es diferencien i tracten d’ajustar el seu comportament segons la part col·laboradora amb la que tracten.
Els canals utilitzen diferents estratègies depenent del seu target. Així que, si una agència de lloguer vocacional ja diferencia les seves estratègies segons el tipus de clients, per què no hauria de passar el mateix pels canals? A partir d’això vàrem fer una pluja d’idees sobre com millorar la possibilitat de personalitzar les estratègies d’ingressos i ens vàrem donar compte que no estàvem mirant el que realment ens porta als nostres clients: els canals!
Seguint aquesta idea hem creat una funció de preus dinàmics, una pestanya integrada en el sistema PMS Channel Manager que permet tancar a la venta tant un apartament sencer com una única tarifa. Si la personalització de la disponibilitat segons canal no forma part de la teva estratègia de negoci, llavors potser t’interessarà més prioritzar aplicant preus més competitius.
Ha arribat l’hora de maximitzar les teves entrades, converteix-te en la teva eina més potent!